Daisypath Ticker

2005/05/31

親愛的,三年囉!(Happy Anniversary)

給我親愛的你:
很難訴說現在的心情,很多感受沒有辦法一一表達出來。我想若是我沒說你應該也可以明白。
我們一起經歷過許多事情,有快樂的也有心碎的。有幾次我們幾乎放棄,但是後來我們還是決定再給彼此機會。


我常常想起過去很多事情,我們一起度過的時間,我們一起的旅行,我們一起聽的歌,我們一起討論的未來。很多你的話語我都深深放在心底,都是美麗的,都是難以抹滅的。和你在一起的感覺就是很不一樣,利用你的眼睛我看見了另外一個世界,發現了另外一個自己。因為你的力量讓我不再懼怕,讓我知道自己一定做得到,總是給我信心,總是給我希望。

其實未來會如何我們誰都不知道,而我們就算有著確切的把握也有可能因為時空的相隔而分散了。但是我真的希望我們還可以有著四週年、五週年,一起經歷人生的起伏。

我是那麼真心期待著。

親愛的你,三週年快樂!


To my dear you:
It’s hard to say the feeling I have right now, and there are so many thoughts can’t express very well. I guess even it didn’t show, you will always understand.

We have been passed so many things, some for happy and some for heartbroken. We almost gave up, but we got back together again.

I keep thinking lot of things: the time we have spent together, the travels we took together, and the songs we have listened to, the future we have discussed. There are so many words from I put in my heart, they all are beautiful, shinning and unforgettable. I have a very different version of this world by your eyes, also found another myself. Because your strength I don’t afraid and I know I can do it well. You always trust me; always give me faith and hope.

Actually, we both won’t know what will really happen in our future. And sometimes God will always play his tricks and fool some relationship. But I do hope we will still have another 4th anniversary, 5th anniversary and on and on…

I do want that can happen for us.

My dear you, happy anniversary!

3 Comments:

At 6/01/2005 01:12:00 下午, Anonymous 匿名 said...

已經三年啦!時間真的也是過的很快的~
三年對我的感情來說,真的是很長的,
我沒有跟任何人過三週年紀念,因為從來沒有發生那麼長時間的感情,哈~

 
At 6/03/2005 05:33:00 下午, Anonymous 匿名 said...

CINDY& DENNIS 有一年了沒~好像咱們認識好久了ㄅㄟ~ 戀愛的週年要記得浪漫一下歐

泡泡~三年的酸甜苦辣你都熬過來摟~我想更美的未來~等著妳們歐~加油

 
At 6/05/2005 04:45:00 下午, Anonymous 匿名 said...

加油! 只要兩人同心, 相隔再遠都還是可以感受到彼此ㄉ! 加油!

Emily@UK

 

張貼留言

<< Home